تایرهای خمیده و محدب

مدير انجمن: Moderators

تایرهای خمیده و محدب

پستتوسط nfs-car » سه شنبه آذر ماه 9, 1389 2:43 pm

تایرهای خمیده و محدب

برای مشاهده تصاویر ابتدا باید عضو شوید
عضويت  / ورود


   باتوجه به اینکه رشد تکنولوژی در زمینه لاستیک سازی کندتر از زمینه های دیگر است، بنظر می رسد این محصول تولیدی شرکت اپتیما نظر بسیاری را بخود جلب کند. ساختار این تایر بگونه ای است که دیواره داخلی تایر کوتاه تر از دیواره خارجی آن بوده که این امر باعث شده تا تایر به سمت خودرو انحنا پید اکند.

     چنین ساختاری باعث افزایش زاویه کمبر (Camber) منفی تایر شده و این شاخص تنظیم در خودروهای مسابقه ای برای افزایش میزان چسبندگی در عبور از دایره پیچ هاست. در عبور از بزرگراهها هر چه کمبر یا انحنای منفی تایر بیشتر باشد فقط سطح داخلی تایر با مسیر حرکت در تماس قرار می گیرد که این امر باعث فرسودگی و ساییدگی نامتقارن تایر شده و پایداری آن را در حرکت به خط مستقیم کاهش می دهد. اما تایر کمبر ضمن اینکه خمیده به نظر میرسد، ولی سطح پایینی آن تماماً در ارتباط و تماس با سطح مسیر حرکت است. کمپانی اپتیما امیدوار است ظرف چند سال آینده این تایر را به مرحله تولید انبوه برساند.




http://www.nfs-car.blogfa.com

برای مشاهده تصاویر ابتدا باید عضو شوید
عضويت  / ورود


برای مشاهده تصاویر ابتدا باید عضو شوید
عضويت  / ورود
نماد کاربر
nfs-car
*کاربر گذرموقتی*
*کاربر گذرموقتی*
 
پست ها : 921
تاريخ عضويت: چهارشنبه مرداد ماه 5, 1389 12:00 am
محل سکونت: Xiav ( آزربایجان)

پستتوسط analyser » سه شنبه آذر ماه 9, 1389 3:26 pm

خیلی ممنون  :wink:
نماد کاربر
analyser
مدیر سایت
مدیر سایت
 
پست ها : 2286
تاريخ عضويت: شنبه شهريور ماه 12, 1389 12:00 am
محل سکونت: Tehran

پستتوسط hossein66 » چهارشنبه آذر ماه 10, 1389 11:33 am

فکر میکنم خودروهای بنز و bmw هم از این تکنولوژی استفاده میکنن...
چون وقتی ظرفیت سرنشین این خودرو ها تکمیل میشه لاستیکها به سمت داخل کج میشن....خیلی ظاهر زیبایی هم پیدا میکنن....
Adrian von Hooydonk
نماد کاربر
hossein66
*کاربر گذرموقتی*
*کاربر گذرموقتی*
 
پست ها : 954
تاريخ عضويت: دوشنبه شهريور ماه 7, 1389 12:00 am
محل سکونت: تهران(ستارخان)

پستتوسط hoak128 » چهارشنبه آذر ماه 10, 1389 2:39 pm

تکنولوژی هست که سالهاست دست بنز و بی ام دبیلیو

که اول تکنولوژی شو بی ام دبیلیو ابداع کرد
نماد کاربر
hoak128
کاربر حرفه ای
کاربر حرفه ای
 
پست ها : 131
تاريخ عضويت: جمعه مهر ماه 8, 1389 12:00 am
محل سکونت: مشهد

پستتوسط mahdifar » چهارشنبه آذر ماه 10, 1389 4:12 pm

فکر نمیکنم کج شدن چرخهای بنز و بی ام و به خاطر این نوع لاستیک باشه تکنولوژی اونا با این فرق میکنه!
محمد حسین مهدی فر
www.shorbi.com
نماد کاربر
mahdifar
مدیر سایت
مدیر سایت
 
پست ها : 1821
تاريخ عضويت: پنج شنبه بهمن ماه 28, 1388 12:00 am
محل سکونت: تهران(نارمك)

پستتوسط navid_SS » جمعه آذر ماه 12, 1389 8:35 pm

hossein66 نوشته است:فکر میکنم خودروهای بنز و bmw هم از این تکنولوژی استفاده میکنن...
چون وقتی ظرفیت سرنشین این خودرو ها تکمیل میشه لاستیکها به سمت داخل کج میشن....خیلی ظاهر زیبایی هم پیدا میکنن....



hosein jan on rabti be zarfiat sar neshina ndare

on ye sys ke vaghti speed az ye km bala tar mire in sys faal mishe albate age eshtebah goftam ana dorostesho bege
نماد کاربر
navid_SS
*کاربر گذرموقتی*
*کاربر گذرموقتی*
 
پست ها : 1756
تاريخ عضويت: پنج شنبه شهريور ماه 10, 1389 12:00 am
محل سکونت: Isfahan & Tehran

پستتوسط analyser » جمعه آذر ماه 12, 1389 9:02 pm

navid_SS نوشته است:
hossein66 نوشته است:فکر میکنم خودروهای بنز و bmw هم از این تکنولوژی استفاده میکنن...
چون وقتی ظرفیت سرنشین این خودرو ها تکمیل میشه لاستیکها به سمت داخل کج میشن....خیلی ظاهر زیبایی هم پیدا میکنن....



hosein jan on rabti be zarfiat sar neshina ndare

on ye sys ke vaghti speed az ye km bala tar mire in sys faal mishe albate age eshtebah goftam ana dorostesho bege

نوید جون درست میگه  :wink:


نماد کاربر
analyser
مدیر سایت
مدیر سایت
 
پست ها : 2286
تاريخ عضويت: شنبه شهريور ماه 12, 1389 12:00 am
محل سکونت: Tehran

پستتوسط ramtin-lp640 » جمعه آذر ماه 12, 1389 9:48 pm

albate bishtare mashinaie almani injoorian,ma ye opel vektera 1995 dashtim ke haminjoori bood
نماد کاربر
ramtin-lp640
کاربر جدید
کاربر جدید
 
پست ها : 19
تاريخ عضويت: جمعه تير ماه 10, 1389 12:00 am


بازگشت به طراحی

چه کسي حاضر است ؟

کاربران حاضر در اين انجمن: بدون كاربران آنلاين و 1 مهمان

cron